Hey fellas have you heard the news? oh yeah

Imorse när jag hade dedär korta sovintervallerna innan man vaknar ordentligt drömde jag två drömmar på raken som var skitbra men, inte sanningsenliga förstås. Jag blir så arg när det är så. Det är mycket jag blir arg för. Och så är jag lite förvirrad också men det är ju sommarlov så det spelar ingen roll. Det är sommarlov. Det är sommarlov. Det är sommarlov. Det går inte att fatta. Det är en aning sorgligt men mest skönt. Slippa se några människor, slippa göra läxor, börja i den bra klassen efter sommalovet. Nej fan jag orkar inte skriva. Det blir bara dåligt ändå. Det är inte mitt kall. Det är därför min blogg ser ut som den gör. Det är ändå bara två människor i hela världen som läser dethär. Jag är hungrig. Ska nog äta snart. Det är mitt kall. Nu går jag och äter.

Kommentarer
Postat av: martina

Sara Kleppe. Drömmar är bra.

2009-06-13 @ 10:15:35
URL: http://bocca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0