Jag har aldrig provat med kaffepulver

Bröd är gott. Den sorten jag åt idag. Med lite utstickande saker på. Elin kommer döda mig när hon läser dethär på grund av alla syner hon får hela tiden stackars människa. Morötter är riktigt fina dom. Och ananasar också. Men eftersom man ser moroten oftare än ananasen så blir det att man tänker att moroten är finare. Det stämmer nog men jag vet inte.
Jag hade tänkt att ha ett fint plommon på en bild men det gick inte så bra att scanna. Kaffepulver funkade inte så bra det heller. Pappa blev arg för att jag kladdade ner han scanner. Mah.
Fruktsalladen på lördag blir trevlig hoppas jag.
Är man dum i huvet om man köper ett päron bara för att få sitta ner? Det korrekta svaret är ja. Men Det är ju ingen nyhet att jag är dum i huvet så det förvånar mig inte så mycket.
När min syster börjar gymnasiet om tio är så ska jag slå Elin en pling. Då ska vi nämligen dricka kaffe ur hennes bingolottokoppar som hon inte har köpt än. Jag ser fram emot den dagen ska du veta.

Kommentarer
Postat av: elin

detta kommer bli min favoritblogg. jag lovar

2008-09-17 @ 22:53:34
URL: http://shesdeadletsdisco.blogg.se/
Postat av: elin

ja jag vill verkligen ha en frukt. snart börjar jag gråta

2008-09-19 @ 15:16:10
URL: http://shesdeadletsdisco.blogg.se/
Postat av: Rosita

Hahaha, men äru skön eller?

Gillar inlägget (och bloggen)! :)

2008-09-22 @ 17:48:35
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0