Fjong

Dagen började med två hot mot skolan så vi fick sluta och det blev inte så mycket av den trevliga 80-minuters historialektion som låg framför oss. Fast det hade ju vart trevligt med lunch...

Så jag och Elin tog en spontantripp med 115 till exotiska Köping med det exotiska klimatet. Där hittade vi inte den Jysk-affär som vi skulle gå förbi för att hitta den affären vi sökte så vi gick in på röda korset och skaffade oss (mig) mössor inför den nalkande vintern. Så nu kanska jag överlever i år igen. Trevligt.

Mina fjongar börjar komma tillbaka. Dock så sitter de längst mer på håret och inte på mitten som de brukade göra en gång i tiden. Men det är trevligt att ha dem tillbaka.

Jag älskar fjongar. Det är så fint.

Nästa spontantripp blir nog till Sala. Även om den inte blir lika spontran som denna Köpingsresa.

24 kronor för en bussresa. Rena rama rånet.

Men nu måste jag ut och cykla och läsa 30 sidor i en helt värdelös datakunskapsbok.

Kommentarer
Postat av: elin

fint att jag precis skrev "24 jävla kronor. rena rama rånet" till cajsa. lite samma ordförråd ser jag! hehe

2008-09-25 @ 19:47:46
URL: http://shesdeadletsdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0